M4 pro 24 ram
Nereden oynuyorsunuz?
Whisky kullaniyordum ama uyarayim asiri isiniyor win oyunlarinda. Sogutucu kullanman lazim. Surekli oyun oynarim hata alirsam ugrasamam diyorsan crossover al hem zahmetsiz hem de ayarli geliyor hersey en temizi. Pararlleste falanda oynayabilirsin ama tam bir eziyet oluyor. Whiskya bol bol kaynak vererek dene sonuc ne olacak bir bak. Retina ekranda oyun oynamasi mukemmel oluyor. Onun disinda lol oynuyorsan en guzel lol oynaniyor m serisi maclerde metal api ile tam entegre goruntu de muhtesem.