WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CS 2'yi akıcı oynamanın bir yolu var mı? Normalde M işlemcileri desteklemiyormuş.
Mac modelin nedir mac mini m4 falansa 80 fps falan veriyor. Macbook air m1 de 40-50 fps aliyorum. Gta5 de 25-40fps arasi.