AlperenYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayla yapilan ekstra cepten cikan bir sey yok ortada. Darphane ve ilgili madende calisanlar devlet bu paralari bassa da basmasa da ayni maasi alacaklar. Darphaneye ayrilmis kaynak mikro duzeyde. Vergilerle her turlu maas odenecek. Siyasi bir parti kendi propagandasini yapmak icin sacmalamis bunu da haber yapmislar. Bu kafayla bakarsak toptan para basmamamiz lazim.
Doğru ya da yanlış diyemem. Çünkü araştırmadım. Ama benzer durum daha önceki hümüketlerde yaşandı. Bulgaristan'da metal TL'nin maliyeti ucuz olduğu için jeton yerine madeni TL kullanıyorlardı.