kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet kaynağı diye bir şey yok , halkın kaynağı var.
Devlet halkın parasını kullanır : )
Parayla yapilan ekstra cepten cikan bir sey yok ortada. Darphane ve ilgili madende calisanlar devlet bu paralari bassa da basmasa da ayni maasi alacaklar. Darphaneye ayrilmis kaynak mikro duzeyde. Vergilerle her turlu maas odenecek. Siyasi bir parti kendi propagandasini yapmak icin sacmalamis bunu da haber yapmislar. Bu kafayla bakarsak toptan para basmamamiz lazim.