AlperenYavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet kendi kaynaklari ile basiyor. Hammadde kendinin iscilik kendinin zarar soz konusu degil.
Devlet kaynağı diye bir şey yok , halkın kaynağı var.
Devlet halkın parasını kullanır : )