Hocam bu hata donanımsal arıza yeni alınan cihazlarda bazen çıkıyor garantiye yollayın genelde üretim hatası olarak kabul ediyorlar zaman geçmeden gönderin derim çünkü aynısı arkadaşımın başına geldi birebir değiştirdiler yinede siz konsolu tamamen kapatın güç tuşuna basılı tutun ikinci bip sesini duyana kadar Safe Mode menüsünden rebuld Database gibi bir şey yazıyor ona basın bu sistemi düzenliyor cdleride kontrol edin yinede siz onlardada hata olabilir ama daha fazla uğraşmadan gidin verin