Satmıyorsan neden uzatıyorsun. Haa ilk israil başbakanı ne zaman meclise geldi yazar mısın
Uzattığım bir durum yok.
Konu açmışsınız
Ben Yorum Attım
Mediha arkadaş yorumuma alıntıatmış.
Bana Yanıt hakkı doğmuştur. Belli ki attığım yorumdan rahatsız olmuşsunuz olmayın rahat olun bu kadar kasacak bir durum yoktur. Size afiyetler olsun
"Haa ilk israil başbakanı ne zaman meclise geldi yazar mısın "
Bunada bir cevap hakkı doğduğuna göre Uzatmış olmuyorum dimi =?