n11 bekliyoruz biz hocam. Modül ücreti ne kadar vs. onlarda ister istemez önemli,
bir de biz kendi müşterilerimize kurulum yaparken üzerine kar payı koymak istiyoruz bu kısıma uygun mu sisteminiz müşteriler bizden sonra size mi dönüyor.
Hocam n11 kodladim bundan sonra şöyle diyim domain lisanslı yaparız domain başı işlem ederiz olmadı açık kaynak satarız ona göre size bir ücret tarifesi yaparız veya satış hakkı ile size satarim hocam seçenek çok hocam fiyat konusu daha karar veremedim