Güzel bir gelişme, teşekkürler.
saolasın hocam guzel yorumlarınız ıcın
Diğerlerini de yaparsan forumlarda güzel satarsın
diğerlerinide yapıcam hocam hepsıne bır paket yapasım geldı ama webhooklarda sıkıntı olur dıye ayrı ayrı tasarlıyorum fiyatlandırmalarda hayla karar veremedım