Gemini! Bir şey diyorum, "evet ben de öyle düşünüyorum" diyip onu savunuyor, tam tersini diyorum yine evet diyor. Şunu yap diyorum "yapıyorum" diyor, yapmadın diyorum "evet haklısınız yapmamışım, şimdi yapıyorum diyor", "e yine yapmadın" diyorum, "kusura bakma böyle bir özelliğim yok" diyor.
Yeter ulan yeter. Sadece doğru bildiğini savunan bir yapay zeka istiyorum, nasıl bir Gem oluşturup da bunu adam adam edebilirim. GPT'ye geçeceğim, çok fazla avantajı var, uygun fiyatlı diye Gemini kullanıyorum.