hocam görmüşken sorayım misal veriyorum bu daireyi aldık üst kattaki kişiler kadar hak mı düşer bize de
Yok hocam.metrrkaresi dusuk ama olası bir kentsel dönüşümde zaten daire sayisi kadar daire yapilmaz. Muteahit cok daha fazla katlı bina yapar. Digerleri kendisine kalır. Size de 1 daire duser. Ya da en basta yarim dairelik bir odeme yapar ki o bile şu rakamin 10 katı olur