erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturmak icin ddgil ama arsapayı icin yatirim amaclı gayet cazip fiyat.
hocam görmüşken sorayım misal veriyorum bu daireyi aldık üst kattaki kişiler kadar hak mı düşer bize de