TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bi işlem anlamadım ben kötü bir şey demedim zaten sadece 1 haftayı geçince arayıp sormuştum işlemden kastınız kötü bir şey mi yaptım acaba
hayır adama havale ile ödeseydin ürün bile gelmeyebilirdi allah korumuş