CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam işlem yapmadığına dua etmelisin hayırlı olmuş
Nasıl bi işlem anlamadım ben kötü bir şey demedim zaten sadece 1 haftayı geçince arayıp sormuştum işlemden kastınız kötü bir şey mi yaptım acaba