Sarı sitede 350 liraya bir ceket beğenmiştim ikinci el hafif defosu olan bişeydi tamir eder yıkar kullanırım diye 300 olurmu dedim 350 den inmedi 450 liraya yakın ödeme yaptım site havuzuna (+kargo ücreti ile) 2 gün kargpya vermedi aradım bu gün vericem filan dedi sonra yine erteledi aradım off puff diye diye vericem dedi sonra bi baktım iptal etmiş böyle bişey yazmış ceket fiyatınıda sitede 5000 liraya çekmiş (sıfırı 2000 lira italyan filanda değil biraz araştırdım) sizce niye bi ceket için bile bu kadar hile hurda yapıyorlar?