eğitim kurumlarında kayıt gerçekleştikten sonra %10 ile iptal/iade gerçekleşiyor ve bunun bir yasal dayanağı var. dershaneler gibi, üniversitelerde de bu var mı bilemiyorum. başıma geldiği için ve bir avukat arkadaştan yardım aldığım için cevapladım.