🤣🤣🤣🤣🤣👌
Konuyu sevdim, adrese teslim.
Yine de iki takıma da başarılar. Türkiye'de mümkün değil ama, spor kazansın diyelim biz; birgün kabul olur belki duamiz
Amacım takıma laf atmak değildi malum arkadaş yüzünden açtım. İnan Galatasaray umrumda değil.