WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başımdan geçen olayı anlatayım.Gecen yıl tarla almak için emlakcı üzerinden mal sahibiyle görüştük anlaştık ve ben 100k kapora verdim.Tarla devri 1 hafta sonra falan yapılacaktı hissedarlar vs vardı.Neyse köyden bir tanıdığım abi vasıtasıyla bi haber geldi ki arka tarla sahibi ana yola geçiş için benim tarladan yol hakkı istemiş.Bunu bana satan eleman ve emlakcı söylemedi.Olayı arastırıp netlestirdikten sonra benim tarladan 150m2 yola gitti.Bende bunun parasını satıcıdan kestim ve tapuyu öyle devir aldım.
Mantıklı olanı yapmışsınız.