Hocam bu konuda da beni aydınlatırsanız sevinirim :
Hocam site haber vs değil blog ya benim ve google news onayı yok bundan dolayı her siteye giriş sağladığım makaleyi manuel yollamam mı gerekiyor bu çok sıkıcı olmaya başladı bu nedenle sürekli goole gibi getir yapıyorum kota bazen aşıldı oluyor. Bunun bir çözümü yokmu ?
Hocam sıkıcı bir durum ama Google botları alışana kadar böyle devam edicem ben, belirli saatlerde makale girişi oluyor benim sitede bazen Manuel index yapacağım da index almış oluyor.