Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ön lisans için gerek yok hocam. Dopinge vereceğinize dershaneye verin. Sanal ortam ile fiziksel ortam aynı olmuyor.
Yok hocam dersaneler son duyuma göre 60k olmuş
Doping yine 20 22k
Test, deneme, plan program yapıyor diye düşünüyodum ben zaten

Yoksa youtubede de konu anlatım var sonuçta ama test olmuyor soru bankası alsan bitecek bi yerde bide plan program oturtulmuyor düzenli olması lazım herşeyin kafa yormak lazım bilmiyorum bakalım karar veremedim zaten daha net bişey yok

Bi ihtimal 4-5 farklı soru bankası deneme falan alıp youtube den yardırıcam
Ama aylık 1800 civarına geliyor bişi de değil baktığında dopingte mantıklı duruyo