X si sadece psikiyatri doktorları yazabiliyor boşuna gitme aile hekimine yazamaz. Normal psikiyatri hocaları bile yazmamak için çok direniyorlar. Çok zor durumda değilsen içmemeni tavsiye ederim. Yani düzgün bir doktora devamlı git içip içmemen gerektiğine o karar versin. Geçmiş olsun.
Teşekkur ederim, cok zor durumdayım o sebepten dolayı bu kadar cok uğraşıyorum içmem lazım yoksa kafamdaki sorular gitmiyor unutmak istiyorum.
kışın kullanıyordum ne güzel dertlerim yoktu o zamanlar. Kışı bile hatırlamıyorum pek o yüzden yaşanan olayları unutmak istiyorum. Günlerim cok zor geçiyor maalesef