Tüh ya evde başı NER* ile başlayan ilac var fakat aynı etkiyi vermiyor bana aynı gruptalar ama illa x lazım pazartesi gidip şansımı deneyeceğim olmazsa özel psikiyatriye gideceğim. Önceki doktorum bana aylık 2 kutu reçete ediyordu 1mg
X si sadece psikiyatri doktorları yazabiliyor boşuna gitme aile hekimine yazamaz. Normal psikiyatri hocaları bile yazmamak için çok direniyorlar. Çok zor durumda değilsen içmemeni tavsiye ederim. Yani düzgün bir doktora devamlı git içip içmemen gerektiğine o karar versin. Geçmiş olsun.