caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam genç değilim ki ya sadece maddi istekler değil dedim ya herhangi bir şey olabilir ama o an olmalı gezme tozma da olur
Valla ne diyeyim... ben de fena halde prsche istiyorum. bir de tazgah testere.... kendimi tutuyorum işte...

ama paran varsa, karşılayabiliyorsan işin bir de şu yanı var... ne kadar zamanımız var ki bu düyada... kendimize ödüllendirmeyecek, isediklerimizi yapmayacaksak... hele hele her yönden üzerimize üzerimize gelinirken...

bilemedim şimdi...