FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna gençlik diyoruz. Zamanla her istediğini almanın sana zarar verdiğini, aldıktan sonra aslında o kadar da gerekli birşey olmadığını anlaya nnlaya farkediyorsun... Aynı şey bende de vardı, hala da bir mirktar var. ama birşey istediğimi farkettiğim anda nadasa bırakıyorum kendimi. gerçekten de çoğunlukla daha iyisi, daha ucuzu, daha fazla fonksiyonu yerine getiren bir alternatif geliyor aklıma.

zamana bırak, kendini de kontrol altına al...

yaygın genel bir durum var buralarda... bir hedefimiz, bir amacımız kalmadığı yada ulaşılması artık imkansız gibi birşey olduğu için kendimizi bu tip alışverişlerle, isteklerle tatmin etmeye çalışıyoruz. başarı uzak, başarsan maddi karşılığı yok. gelecek uzak, birşeylere sahip olmak çok uzak...

coğrafya kaderindir.
Hocam genç değilim ki ya sadece maddi istekler değil dedim ya herhangi bir şey olabilir ama o an olmalı gezme tozma da olur