raxen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tatil değil de iş ile ilgili toplantı nedeniyle farklı şehirdeki otelde "konaklama" olarak gösteremiyor musunuz? Keyfi olarak değil de iş için gittiğinizi dile getiremiyor musunuz yani?
Yani, inan bilmiyorum. Düz mantık olarak olabilir ama muhasebe dilinde olmuyor sanırım.