GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evden çalışıyorum. Ev kirasını stopajdan dolayı gider gösteremiyorum. Kirayı gider göstermediğim için haliyle faturaları da gösterememiş oluyorum. Düzenli olarak teknolojik ürün almıyorum. Bu yüzden gider kalemlerim kısıtlı. Tatil masrafları büyük ve düzenli olduğu için en iyi gider kalemi o benim için ama nasıl yapacağız bilmiyorum.
Hocam tatil değil de iş ile ilgili toplantı nedeniyle farklı şehirdeki otelde "konaklama" olarak gösteremiyor musunuz? Keyfi olarak değil de iş için gittiğinizi dile getiremiyor musunuz yani?