Aynı dertten muzdarip bir arkadaşım vardı. TR'de gitmediği prof. vs. kalmamış. Kırgızistan'da devlet Hastanesi'nde akupunktur tedavisi olduğunu duymuştu. Orada yaşlı bayan bir sağlık görevlisi (doktor mu bilmiyorum) 5 seans tedavi uygulandı. Kulak memelerine ilaçlı iğneler saplıyordu. Kulakları delik deşik olmuştu o günlerde. Bir de bilmem ne bitkisinin çayını içiyordu. Süreç sonunda tamamen iyileşti.

Orta Asya alternatif tıbbını dene bence. Azeriler de bu konu(lar)da çok iyi diye duydum. Ama gerek yurtiçi gerekse yurtdışında şaklaban/şarlatan takımına para kaptırma. Çok iyi araştır.