Hocam 200 metre kooperatif hissesi satıyorlar biraz soruşturdum sadece noterde bi işlem ve yövmiye defterine kaydı oluyor şeklinde açıklama yapıldı örnek bir link atsam bakıp alınır ileriye yönelik bir sıkıntı yaşamazsınız veya alınmaz der misiniz, almakta tek amacım hafta sonu felan gidip biraz vakit geçirmek olacak ileriye dönük değer kazanması veya önemli değil benim için sadece ileride sen bu hisseden dolayı borçlusun vs gibi şeyler olmaması
https://shbd.io/s/t2hbARmu
Hocam fiyatı uygun yerleşim yerine yakınlığını uzaklığını bilmiyorum ama eğer ki hiçbir toprak parçanız yoksa alabilirsiniz ama tek şartla içine bir yapı yapamayacaksanız kesinlikle almayın. Tapuda bir işlem yapılmayacaksa alırken o parayı yok hükmünde sayarak verin. İçine birşey yapamadıktan sonra bir ormana gidersiniz çadırınızı kurarsınız kampınızı yaparsınız. Bence hissedarların içine birşeyler yapabileceği ve tapuda işlem yapılacak bir yerler bakın. Ya da kooperatif mantığını çok bilmiyorum ama içinde yapılar yapan hissedarların bulunduğu bir yere girin.
Eğer beklerseniz 3-4 gün sonra ben sizin için öğrenirim.