Konu
Papara Açıldı mı? | R10+
22-08-2025, 21:32:35
#12
AndMex
Yurt dışı kartlarını kapattılar yüklemeye, Wise da çok komisyon kesiyor, alternatif önerisi olan varsa etiketleyebilir