By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şimdi şöyle bir şey var,

1 adım ötesine gidebiliyorum aslında.
5 ayda 1 milyonu 1.5 milyon yapabiliyorum.
nasıl ?
evim sistemlerinde 500 bin tl ocakta teslim arabaya giriyorum
peşinatsız aylık 33 bin tl ödüyorum.
ocakta 500 bini veriyorlar. tek masraf 35 bin tl organizasyon bedeli. (araba almak zorunlu ama benim şahsi arabam akrabam olmayan bir abimin üzerine. kendi arabamı koftiden satın alacağım. para bana kalacak) sonra 1.5 milyonu faize atınca 45 bin tl faizi var. 10 ay boyunca ekstra yatırım birikim yapamıyorum kalan taksitler bitene kadar.
Peşinatsız 5. ayda teslim kampanyası ben hiç görmedim, peşinatsızlar kuralı sistem oluyor, ne zaman çıkacağı belli değil.

Bu düşünce hayata geçmeyebilir hocam iyi araştırın.