Foruma konu açmayınca da aktiflik düştü diye ağlarsın. Her seferinde konuma bu şekilde baltalayıcı yorum yapmaktan sıkılmayacaksınız
Twitter'da etkileşim almaya çalışan hesaplar gibi, şu ne bu ne hangi müziği dinliyorsunuz şuan napıyorsunuz gibi konular dışında bir konu açmadığınız için insanlar artık size karşı kurulmuş. iyi günler.