Merhaba arkadaşlar

adıma icra konuldu ödemeyi yaptım . Dosya kapandı fakat bir türlü bankalara ulaşmadı .
Telefon ile arıyorum bakmıyorlar

şuan bulunduğun şehirde bankanın şubesi de yok

tatilde olduğum için . İcra dairesi görevlisi bankaya mail atması gerekiyor fakat 2 gündür bu mail gitmedi mağdur durumda kaldım .
Bana bu konuda yardımcı olacak olan var mı . Görevli arkadaş bankaya borçu yoktur yazısı mail atması yeterli bankanın açması için .
Dosya Ankara abonelik sözleşmeleri icra dairesinde .
Acil olarak yardımcı olacak biri olursa veya o tarafta olan biri gidip yaptırabilirse çok memnun olurum