merhaba arkadaşlar,
faiz haramdır diyen arkadaşlar hiç yorulmasınlar rica ediyorum.
altın alayım dedim, komple çeyrek üzerinden hesap yaptım, 7040 tl fiyat verdiler.
142 adet çeyrek yapıyor.
şöyle bir düşündüm. 1 aya çeyreği 7200 den satsam 23 bin lira getirisi oluyor.
yıl sonu 8 bin olsa 136 bin tl kazandırıyor.
az önce 830 bin tl sini faize attım 27 bin kazandırıyor.
5 ay sonunda zaten faiz 135 bin kazandırıyor.
şimdi gelelim kafamın karıştığı yere.
altının 8 bin olacağı meçhul - olası kazanç 136 bin
faiz görece garanti 5 ay sonu kazanç - 135 bin
dolar euro felan kıyaslamadım onlarda muhtemelen aynı olacaktır.

araba bakıyorum, mantıksız geliyor
ev bakıyorum, 500 kredi çekip yatırımlık alayım diyorum, SAÇMA SAPAN dizayn edilmiş evler var. bu evlerin mimarlarına artık çizimi projeyi kim yapıyorsa çok güzel sözler edesim var da konu o değil.
para bana ben paraya bakıyoruz. çok düşünmekten gözden kaçırdığım bir yatırım fırsatı var mı dostlar ?
borsayı söylemeyin, hiç anlamam. para fonları varmış, bunun hakkında hiç bilgim yok. bilen, buraya yatırım yapan, kazanan birisi varsa süreç nedir bilgilendirebilir mi ?