serhatkanat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sonuç aldınız mı hocam?
Daha şimdi yazdım. Yabancı redditlerde de bu durum yaşanmış. Genelde itiraz ediliyor. Ana hesapta gerçek ve doğrulanmış bilgilerim olduğu için ondaki borca itiraz ettim. Gerçek bir icra dosyası görürsem 1 hafta içinde bunu ben kullanmadım şeklinde itiraz ederim. Ki muhtemelen abartılı bir borç var. Hesabını tutmasam da o projede 73K'lık bir kullanım olmamıştır. 5-6K olabilir.