Merhabalar, geçen yıl bir web sitesi hazırlama aşamasında Google Cloud kullanıyordum. İlk başta ücretsiz kredim vardı ama daha sonra fark etmeden borç birikmiş. Yaklaşık 5300 TL lik bir borç var. Bugün gelen mail ile biraz şok oldum maili aşağıya bırakıyorum sizce iş ciddi mi? Ödemem gerekiyor mu? Başka bir çözüm yolu var mı acaba? Bu konuyla karşılaşılan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.