İşiniz gücünüz dalga ha! Hiç benim gibi ciddi değilsiniz. Ben bilmem. 1. Irak savaşında da böyle hüzmeler görmüştüm. Saddam abd uçaklarına yerden havaya biksi türevi veya toplu sistemle karşılık veriyordu. Bu şekilde ışıklandırma yapıyordu. Belki radarla ilgili bir aydınlatma veya tarama da olabilir. 100 km ötesini eğlence ışıkları nasıl aydınlatsın? Ayrıca o hat yolcu uçaklarının geçtiği güzergah. Işıkların çıkış yeri belli ama nerede bittiği görülmüyor. Bu hüzmeler çıktığından beri yolcu uçağı da geçmedi. Konuya bedelli askerlik yapmış veya korgeneral rütbesinden düşük arkadaşların yazması beni incitiyor.




Edit: Işıklar gitti. Mavi, sarı, kırmızı lambaları olan çok uzakta bir hava cismi görülüyor. Cisim sabit duruyor. Işıkları yanıyor. Telefonun zoomu netleştirmiyor.