Arkadaşlar bir süre önce sıfır motosiklet aldım ancak tescil işlemlerini tamamlayabilmek için trafik sigortasını halletmem gerekiyor. Bakıyorum bakıyorum 18 Bin TL sigorta ücreti çıkartıyorlar 125CC motosiklet için. Sizin kullandığınız ve fiyat tekliflerinden memnun kaldığınız bir sigorta şirketi var mı? Henüz plaka yok işlemler motor ve şasi no üzerinden yapılacaktır. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.