Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende adamı direkt öldürdün trendyolda kardan çok zarar var
İnşallah trendyol dan aeneye ikinci evimizi alacaz
Trendyol da zarar edilmez eger 200 e alip 250 ye satacagin urunlere bulasmadiysan. Kargo haric 78 liraya fason ürettiğimiz bir ürünü 1399 dan satiyoruz. Kardesimle ortagız. O sadece trendyol ayagiyla ilgileniyor hocam. Kendisi diyetisyen. O sektörde calisiyoruz sadece