obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum atmak için atmayalım konu belli gün belli saat 23 de açmışım konuyu geçmiş 22 den bahsedecek Halim yok
Adam hakılı, başlığı görünce ulan maçı mı kaçırdık diye söylendim