serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Popfilter ile kullanıyorum hocam. Sesim zaten bas ses olarak geçiyor. Mikrofona çoktan yaklaştığım zaman Popfiltere rağmen patlamalar oluyor 😅 ama ayar durumuna bakacağım hocam. İyi ki açmışım konuyu, teşekkür ederim.

Bu da dublaj eğitimi aldığım dönemlerden bir video. Mesela burada çok daha temiz. Tabi ki orası profesyonel bir stüdyoydu.


https://youtu.be/IokpovEX7xs?si=LA_V57iMPfqWhU9m
Hocam baya baya iyi şaşırdım gerçekten başarılar dilerim yolunuz açık olsun.