konudan bağımsız bu fiyatlar nedir ya ? el yatkınlığı olan kesinlikle bu sektöre girmeli, adam gibi pasta yiyemez olduk pandispanya arasına krem şanti basan pastacıyım diyor. adam akıllı evet bu pasta diyebileceğim bi pastayı en son uzay pastanesinde yedim, onada tam pasta diyemedim bak en azından taze ve meyve vardı içinde yada harbi çikolata parçası filan vardı... bursada düzgün pasta yapan yok diyebilirim. 1000 liraya 8 kişilik pasta yaptırdım çok ciddiyim kendim yapsam daha iyi yapardım maliyetide market fiyatıyla 200 lirayı aşmazdı, en azından pandispanyayı çikolatalı sütle filan ıslatırdım çok güzel adam onu bile ıslatmamış.