Selam dostum,Ekran ve pilin orijinal olup olmadığını sorsam Apple zaten bakmıyor biliyorsun ki yd cihaz , orası tamam. Ama işçilik biraz aceleye gelmiş gibi, arka taraf pek iç açıcı durmuyor açıkçası.
Ben de 3 gün önce 15 Pro'yu 25 bine kaçırdım, gayış gibiydi. Şimdi yazdıklarımı düşünerek yazıyorum, yani öyle almayacak ama laf yapıyor sanma.

Bu fiyatlar biraz uçuk ama özelden son fiyatını yazarsan, belki yeğenime hediye bakıyorum, değerlendirebilirim.
hocam dediklerinde haklısın bende takip ediyorum. Kullanmak için 10/9 şeklinde diyebilirim ama

sorun değil eleştirilere açığım pm ilettim