Mikpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, R10 değilde piyasa fiyatlarından çalışmayı düşünüyorsanız yazılım tarafı için white-label çözüm sunabiliriz.
Müşterilerime teklifi bir ajans olarak sunacağım için fiyatların dengeli olması lazım. Yine de ihtiyacımız olursa iletişime geçerim