ee çeksin ihtarname nolacak ? alırken expertiz yaptırıp satışta ekletmek zor bişey mi ? ne malum senden sonra kaza yapıp toplatmadığı ? arabayı ehliyeti yeni almış bi bebenin altına vermediği her virajda yanlayıp redline yapmadığının garantisini kim verebilir ? sen satarken soktun mu ? yağ kaçağı üfleme vs varmıydı ? herkes arabadan anlamak zorunda değil neden ekspere para veriyoruz ? boya yok dendi eee ? ilk ekspere yürüsün koparabilirse... vicdanın rahat olsun hocam günümüzde yeni trend bu kim kimi dümenden koparırsa... en fazla ihtar çeker, dava açar davada hiç bişeyi ispatlayamaz icrayada verse neye göre icraya verecek ? üstünden 1.5 sene geçmiş kör göze parmak soksan bişeyler ters gitse anlardı hiç mi ikinci el araba alır almaz adettendir bi bakıma sokmamış kafam rahat olsun bi usta baksın sıvılarını değişsin dememiş ? belki motorda katkı var duman kesmek için bi sıvıları değişelim vakit kaybetmeden kusur varsa hakkımızı arayalım, hem bakımını sıfırlayıp kendim takip edeyim demeyen birinin bence nasıl araba kullandığı aşikar.. ben tek kuruş vermezdim.

bi kaza yaptık toplattık, şimdi mekanik sıkıntılar çıktı kendimize sponsor arıyoruzun dolambaçlı yolunu seçmiş arkadaş. ilk ekspere ihtar çeksin sonra sana, sende aldığın kişiye böyle silsile yoluyla ilerler. sakın bi kuruş vermeyin sonu gelmez finalde benzin döküp yakacak kıvama gelirsin o arabayı