Hocam değişen olduğunu bilip değişen yok diye satmak sizi zor duruma düşürür. Bir an önce karşı taraf ile anlaşmaya bakın. Kanıtlarla mahkemeye verirse karar aleyhinize çıkar.
Hayır hocam değişen olduğunu bilmiyorum. Ben 2019 yılında ben alırken ekspertiz yaptırdım yalnız aldığım da böyle bir durumda yoktu. Araba temizdi. Simdi benden alan kişi ekspertiz yapmadan aldı bende de eski rapor yoktu. Sözel olarak söyledim. Ama bu durumlar olunca vicdanen masrafin bir kısmını karşılamak istedim.