SaLeh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ben sadece resmiyete binip olay uzamasın diye kişiye masrafin bir kısmını karsilayim dedim. Sebebi ise sag sol ve kaputta değişen olmadığını söylediğim icin.
Dediğim gibi olay basit.. Ekspertize sokmadan araç almayacaktı nokta. Bu devirde kardeşine bile güvenmeyeceksin ekspertiz şirketleri boşa durmuyor tuv turk onaylı bir çok da ekspertiz şirketi var en kötü buralara götürecek.. Yani buna yapacak birşey yok ne yazık ki.. Ülkemize plastik aksamın değişenine bile takıntılı olan insanlar varken bu ülkede bu tarz ticaretler zooorr..