Herkese İyi günler, garip bir sorun var anlamadım nasıl çözeceğimi. Binanın kamera sistemi var app üzerinden izleyebiliyorum. Direk benim modeme bağlı değil arada birde Tenda Ac5 Acces Point koydum en üst kata hat çekmiyor diye. Kamera uygulaması benim bilgisayar açık nete bağlıyken donuyor kameralar açılmıyor bazen açılması dışında 3 5 saniyeliğine ama bilgisayarımı kapatıyorum akıyor kamera sorunsuz. 1000 mbit fiber var aynı ağa bağlı 2 pc 2 telefon var onlarda birşey yok onlar açıkken kamera sorunsuz ama benim pc açıkken kameralar gg. Neti sömürme vs olayı da değil boştayken bile aynı