Selamlar $20 vermekten ve bu kadar hızlı request bitmesi gerçekten sıkıcı $200 ise fazla bir fiyat az önce yeni bir hesap açtım mail doğruladım lakin telefon no istedi bunu bypass etme yolu var mıdır veya telefon no girmeden trial aktive etme yolu paylaşırsanız çok sevinirim.