EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 1 ay önce bende aynı sıkıntıyı yaşamıştım. Eşime en son bizde böyle yapalım diye attığım video, https://www.instagram.com/reel/DLsAvEsNH5y
orası bize pahalı gelir hocam
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucuza da yapmıyorlar. Eşimin teyzesi pastacı. 8 kişilik pasta için fiyat alalım dedik size 5000₺ olur diyor. Dışarıya herhalde 10-15 e yapıyorlar
geçen sene 20 kişilik yaptık kaldı 3 de biz yedik 3100 tl
bu sene sene 10 12 5000 tl
ya krema seker un birde pastası malezemesi eyvallah
maliyet 1200 1300 satış 5000 abi ayıptır 10 kişi dese 3000 3500 gene kabul