phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanıcı tablosu sadece okunabilir durumda. Ona yazma, silme, düzenleme yetkisi de verilmeli. Ayrıca kullanıcı tablosunun ismini kullanici yapın. tablo ve sütun isimlerinde Türkçe karakter kullanmayın.
çözdüm teşekkür ederim